fredag 1 mars 2013

Bara barnsligt

Tänk att man kan uppskatta att handla på ICA en fredagseftermiddag.

Mellan jobbet, skolans värld, och hemma med allt, känns den tysta hemresan och som idag, handling på Ica som en lyx.
Bara jag i min egen bubbla där jag sorterar bort ljudet runt omkring och får en stund att strosa runt, titta, känna och klämma! Idag var det så klart extra roligt med bokrean!

Jag hade siktat in mig på Zlatans bok, som jag tänk läsa länge, men den var så klart slut. Det blev lite annat smått och gott,

Gittan är min absoluta favorit bland småbarnsböcker! Jag har slitit ut en "Gittan och gråvargarna", så när den fanns med film till idag för 39:- tvekade jag inte en sekund! Det blev en mysstund med Mollie när jag kom hem!

Förutom Gittan, blev det en tegelsten fantasy till Melle och en inspirationsbok till barnkalas för 15:- Bara barnsligt!

Får väl se om jag får fatt i Zlatans bok någon annanstans.

Önskar er en skön fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!