onsdag 10 december 2014

Soffmys med nya favoriter


Att slå ihjäl fyra timmar i Bromölla är inte helt enkelt. En timme på fiket, en timme i Bromölla möbelaffär, en timme på Maxi och en timme hos frisören. Det blev lite drygt, men vad gör man inte för dottern.

Förutom frisörkostnaden blev det lite fler utgifter. Jag snubblade jag över dessa fina trasmattaliknande kuddfodral, på Ica Maxi, som jag gillar skarpt! De passar kanon i soffan!



Nöjd är jag också över att Ica Maxi tagit hem min nya Starbucks-favorit, white chocolate


Så nu sitter jag här i soffan bland mina fina kuddar och dricke goekaffe och väntar på att Champions leaguematchen mellan Barca och PSG ska börja! För sova är ingen ide! Ska hämta sonen vid skolan kl 23.30, efter hans trevliga utflykt till Malmöoperan där han tittat på Dr Zjivago med klassen. 

Fortsatt trevlig afton! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!