lördag 18 mars 2017

Ett litet steg för mänskligheten, ett stort steg för mig

Första gången det här året och på väldigt väldigt länge.... Det har inte funnits någon energi i kroppen att ens tänka tanken på att ta sig till gymmet, men nu känner jag att energidepåerna sakta fyllts på under de senaste månaderna. Ork till att baka, ork att träffa vänner, ork att göra mer än bara äta, jobba, vila och sova. Jag behöver inte konstant tänka på att samla kraft för morgondagens innehåll. 

Nu hoppas jag att det positiva med träning ska ge ytterligare effekt på både det ena och det andra. 

Idag blev det en timme på crossen och gåbandet, trots det mentala motståndet. Känns bra när viljan vinner. En bra början! 

Ett litet steg för mänskligheten, ett stort steg för mig... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!