lördag 21 oktober 2017

Måste gjort något bra i mitt 43-åriga liv

För ovanlighetens skull firar vi Mathilda och mig på min födelsedag. Annars har det alltid varit tvärt om. 

Låg till lite extra idag. Blev sent igår när jag väntade hem Mathilda. Melwin sov hos kompis inatt och Krille har jobbhelg så någon frukost på sängen blev det inte idag. Mollie tassade in runt halv tio men vi låg kvar en stund och vaknade långsamt. 

Blir man inte ompysslad av andra får man pyssla om sig själv. 

Jag och Mollie satte oss i bilen och åkte ner till Ritz och åt frukost och firafika. 



Sen gick vi till Juhlins och kollade på klockor som jag önskat mig i födelsedagspresent. Behöver ha en eftersom jag försöker lägga bort min mobil lite mer. 


Ebba visade lite olika klockor men jag hade lite svårt att ta beslut idag. Vill evn ha en som inte fanns inne i butiken idag. 

Det står mellan en Gant eller MK... tror jag. 



Efteråt åkte vi och handlade till middagen ikväll när familjen och föräldrarna är samlade och sen väntade förberedelser som tvätt, städ och matlagning. 

När Mathilda vaknade fick jag en liten present med ett stort innehåll. Alla klockor i världen kan inte jämföra sig med innehållet i den boken jag fick. Tårarna rullade ner för mina kinder när jag läste! 


Jag måste ha lyckats med någonting bra i mitt numer 43-åriga liv. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!