fredag 22 juni 2012

Jag och Laila Bagge Wahlgren!

Sommarläsningen börjar ta form. I bokshoppen här på Gullbranna har ja inhandlat två böcker.

"Sarahs nyckel"
Av Tatiana de rosnay.
Den handlar om Julia i nutiden Paris som börjar gräva i en historia om den 10-åriga, judiska flickan Sarahs öde under förföljelsen 1942.

Den andra boken, "Himlen finns på riktigt" har jag hört talat om från olika håll. Nu senast gick Laila Bagge ut på sin mammablogg och lovordade boken och berättade att hon inte kunde sluta läsa den. Jag ser fram emot denna läsning, men jag får snällt vänta för Mathilda ryckte åt sig den först.

1 kommentar:

  1. Jag har hört att boken är jätte bra :)
    Men har aldrig läst den än! Ska göra det nån dag!
    Hoppas att du hade en fin midsommar igår!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!