lördag 15 december 2012

Fler bågar!


Det är mycket bågsnack här hemma! Sölvesborg stoltserar med sin nya spännande bro med tre böljande bågar. Men de mest aktuella bågarna i vårt hem handlar om optik!

Efter gårdagens synundersökning hade jag knappa förändringar på synen, men mina glasögon har "sett" sina bästa dagar. Hi hi hi

Nya bågar är alltså på gång!

Svårigheten är att välja bågar med olika look. Jag har varit grymt nöjd med kontrasterna på de två paren jag har haft innan och har lyckats hitta något liknande i samma stil som jag gillar!

Då återstår ett tredje par som inte ska likna de andra och som jag själv ska känna att jag kan bära och känna mig bekväm i.

Optikern hade en ide och med skräckblandad förtjusning tog jag med dem hem för fundering!

Min största farhåga var att mannen skulle bli chockad över mitt eventuella val och typ skratta ihjäl sig, men överraskande nog tog han det bra! Melwin tyckte jag såg grymt COOL ut och det är ju inte varje dag man får höra det från sin 10-åriga son. Även Mathilda godkände dom.

Så, jag ska sova på saken till måndag...

Vad säger ni?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!