onsdag 9 januari 2013

Nu är det officiellt!

Gott Nytt år på er!

Jag inser att några av er väntar på någon form av livstecken här på bloggen, men jag tog lite ledigt över helgerna.

Efter julledigheten är jag igång igen med bloggandet, men även på jobbet! Jag kämpar fortfarande med väckarklockan på morgonen. Det kan visserligen ha sin förklaring i på tok för lite sömn under lovet. Efter Hobbit och sagan om ringen blev vi fast i serien Homeland! Det gick inte att sluta titta! Inte konstigt att lovet kändes långt med tanke på alla vakentimmar jag haft!

Det är inte bara Homeland som jag blivit fast i!

Trots att jag själv vetat om det ett tag och några andra runt omkring är det från och med nu officiellt......

Jag är FASTANSTÄLLD på Hammar skola!!


3 kommentarer:

  1. Grattis!
    Vilken tur vi har!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt!! Envist arbete lönar sig. Kram från kusin Sara

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!