lördag 26 januari 2013

På återläsande!

Bloggen har varit ett sätt för mig att uttrycka mig utifrån tankar, funderingar och händelser från min vardag. Jag började blogga när jag var mammaledig med Mollie då jag verkligen hade ett stort behov av att skriva av mig. Så är det väl delvis fortfarande, fast livet runt omkring ser väldigt annorlunda ut.

För att vara ärlig så har vardagen under hösten och nu vintern varit väldigt energikrävande, så orken har inte funnits till för så mycket mer än att bara försöka få ihop det nödvändigaste i livspusslet.

Jag vill inte sluta blogga eller lägga ner bloggen som jag fyllt med mitt liv, däremot vill jag vara ärlig mot er som tittar in här och läser då och då.

Det sporadiska bloggandet som hittills varit är egentligen inget jag önskar. Mestadels handlar det om att tröttheten vinner över en stunds pekfingervals, men ibland blir det bara ett olustigt presterande för skrivandets skull och det är inte det jag vill!

Tills jag känner att orken och lusten infinner sig får ni stå ut med att innehållet inte förändras från dag till dag eller till och med från vecka till vecka ibland.

Jag återkommer med inlägg när hjärtat vinner och uttrycken verkligen inte kan hållas tillbaka! Förhoppningsvis snart!

Hoppas ni förstår.

På återläsande!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!