måndag 21 april 2014

Dagen efter

Oj, vad trött jag är. Kan inte fatta att jobbet börjar imorgon. Hade önskat att lovet låg efter påsken, som det brukar. Hade behövt det. Istället väntar en intensiv vecka med utbildning, möten och utvecklingssamtalen som drar igång.

När man är mitt uppe i konferensen märker man inte av tröttheten nämnvärt. Idag rullade jag ur sängen vid elva med en kropp som skrek och vi åt inte frukost med de lika trötta barnen förrän vid tolv! Krille gav sig ut på golfbanan utan mig, det gick bara inte! 

Lite plock har det iaf blivit, med tvätt och kök. När man bara mellanlandar hemma korta stunder mellan mötena så blir det snabbt en röra! 

Skönt att jag iaf haft denna dagen att bara vara och försöka samla ihop intryck, uttryck och allt det som surrar i kupan!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!