söndag 20 april 2014

Påskkonferensen - en inre operation

Jag vet inte riktigt vad jag ska börja... 

Påskkonferensen är slut för den här gången. Sammanfattningsvis brukar vi konstatera att det varit den bästa konferensen hittills och det vill jag nog säga att det varit för egen del. Den har varit unik. Mycket har hänt, som vi inte sett eller upplevt på tidigare konferenser. 

Det är inte lätt att sätta ord på saker som händer inom sig. En operation var ett ord mina vänner sa och det kan ligga något i det. Det har varit ord, sånger och tilltal som förändrat..

Jag vill inte se bakåt just nu, bara ta tillvara det jag fått och landa i hur jag ska kunna ta mig an den uppgift som ligger framför. Det är en utmaning som både skrämmer mig i min litenhet och samtidigt taggar mig.

Jag ska återkomma i ämnet och berätta snart vad som förändrats.... 

Jag är väldigt tacksam och oerhört glad att få va en del av Folkkyrkan, en del av en grupp människor som ger allt, vilket samarbete vi har! Love you all! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!