fredag 27 juni 2014

Precis vad jag behövde idag

Jag kan inte riktigt förklara hur det gick till. Jag skrev en lista på saker jag behöver göra tills vi åker iväg till Öland om två veckor. Två saker har jag kunnat stryka. Skafferirensning och städa och rensa i Mollies rum, var av den sista var ett hästgöra! 

Så igår när nattningen var klar tänkte jag påbörja plockandet lite grann. 

Lite grann satte igång en lavin! 

Kände för att ge upp och fortsätta nästa dag, men att riskera brutna ben om Mollie skulle få för sig att nattvandra ville jag inte göra! 

Det ena ledde till det andra och till sist kände jag att jag kunde lämna rummet med ett leende. Städ och rens - de Lux!

Leendet skulle dock bytas ut till ett OJ!

När jag kom ner och fick se att klockan var 02.00. Oj, oj... 

Det blev inte direkt någon sovmorgon idag heller, så sol, en filt och en inredningstidning, som glömts bort att avbeställas, var precis vad jag behövde! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!