tisdag 1 juli 2014

Det går sakta framåt...

Morgonkaffet på trappan, i vanlig ordning när vädret tillåter. 


Grannarna är redan igång med gräsklippningen, vilket påminner om mina måsten idag. 

Molnen lurar lite längre bort. Ovisst att veta hur dagen kommer att bli. Det visar sig med tiden. Så länge det är uppehåll kan man ju dona ute och sola samtidigt. Kommer regnet behöver jag inte vara sysslolös. Källarprojektet går sakta framåt.

Igår körde jag två vändor till återvinningscentralen och idag blir det lämning till second hand. 

Hade egentligen tänk lämna en del till Asylboendet i Hällevik, men de har sagt tillfälligt stopp, för att kunna ta sig an de mängder de fått hittills. Nåja, jag vet ju med säkerhet att det jag lämnar idag, till Second hand, går direkt till välgörande ändamål. 

Önskar er en bra dag! 

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!