onsdag 24 juni 2015

Härligt med värme

Jag kan inte förstå vad man samlar på sig. Tanken är att Mathilda ska måla väggarna i sitt blivande rum, vilket innebär att det måste tömmas. Jag har ingen aning om var jag ska ställa det som står kvar i rummet just nu. Jag har flyttat ut det mesta och stoppat in på alla möjliga skrymslen och håligheter i källaren. 

Problemet är att det egentligen skulle behövas en rejäl utrensning, men då behöver Krille vara med, så jag inte slänger rubbet.... Hoppas det finns lite utrymme till helgen att göra detta. 

Efter en förmiddag i källaren med spring ut och in med skräp och säckar ligger jag nerbäddad i soffan. Både kropp och knopp behöver vila och värme. Filtar räckte dock inte till, så nu brinner brasan i kaminen. 

Härligt med lite värme! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!