fredag 12 juni 2015

Sommarlov

Det har varit en lång kamp. Hösten hade ett par djupa dalar, men i övrigt har jag tagit mig igenom hela läsåret.... Även om kroppen då och då talat om för mig att dra i handbromsen. 

För mig har det handlat om att parera och balansera tillvaron, mycket här, mindre där, vilket fungerat mestadels. Men jag hade inte klarat det utan mina fantastiska kollegor! De har varit ett stort stöd, mer än de förstår!! I allt från stunder av suckan till hysteriska skratt. 

❤️Lovio❤️

Idag har det varit skolavslutning. Lika vackert som alltid och rysningar till "Den blomstertid".  Fyndade klänning på MQ igår, sådär i sista minuten. Ljusrosa, ännu ett otippat val... 


Sommarlovet är här, så när som på några dagars barnfritt arbete nästa vecka, sen ska jag njuta av lediga dagar tillsammans med familjen. Några veckor hemma, sen vänta underbara Smögen och några nya platser att utforska..... Sol, bad, en bra bok, gott att äta, ta dagen som den kommer.....bara vara

Kram till er alla! Var rädda om er! 


1 kommentar:

  1. Visst ska det bli skönt med sommarlov, jag jobbar sista dagen imorgon. Inleder min semester med en vecka i Bulgarien med yngsta dottern. Ska bli skönt med lite sol och bad. Ha det gott./ Carolina

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!