torsdag 31 december 2015

Gott nytt år.

Vanligtvis brukar jag reflektera över hur året varit i detta årets sista inlägg. I år tänker jag inte göra det. Jag lägger året som gått bakom mig och välkomnar 2016. 

Men innan klockan slår över till ett nytt år, återstår några timmar av 2015. 

Förberedelserna har varit igång hela dagen. Nu återstår bara gratängen och parmesanbrödet. Men det får vänta lite. 
Ska lägga mig på soffan en stund och vila min axel... 

Dukningen tycker jag är roligast. Årets är ganska lik förra årets. Mina samlarkoppar från Indiska kommer till användning till förrätten. 




Nytt är dekorationen ... 


Fortfarande vita tulpanen, men ny kreation. 


Och de små lyckönskningsskyltarna som jag hängt på glasen. 


En familjemedlem saknas. Mathilda roar sig i Jönköping med kusinerna och några hundra till. Istället får vi speciella gäster som kommer att förgylla tillvaron. 

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år. Hoppas ditt 2016 blir ditt bästa år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!