söndag 6 december 2015

Hillsong Stockholm, "It was meant to be"

Har du någonsin hamnat i ett sammanhang och fått känslan av att det var "meant to be", var menat att hända? 

När jag fick förfrågan av Rebecka att åka med till Stockholm en helg i december, var det väldigt mycket som var tvunget att lösa sig för att det ens skulle vara möjligt. 

Nu sitter jag här i bilen på väg hem, fylld av tacksamhet över vad helgen gett. 

Vila, upplevelser, samtal med mina fina vänner, god mat men framför allt det som var menat denna helgen, Hillsong Stockholm, som inspirerat, "Sisterhood" och sen Christine Cain från Australien som föreläste om något som kunde vara direkt riktat till mig, som om hon vetat allt om mig, min situation och mina tankar.  


Jag blev så berörd att tårarna rann ner för kinderna när jag satt och lyssnade. Jag tar med detta i mitt hjärta och kommer att förvalta det väl. 

Tack Malin och Rebecka för att jag fick möjlighet att följa med och till Krille och mina föräldrar som ställt upp för att det skulle kunna ske.  ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!