fredag 17 juni 2016

Dolda ålderstecken

Som jag misstänkt har det blivit förändringar på synen till det sämre. Två enheter på höger öga och snudd på gränsen till progressiva, men jag slapp undan med att det förmodligen skulle bli större problem att vänja sig när det bara var på gränsen. Inga spår av starr iaf. 


Brukar ju säga att ålder är något relativt   att man inte är äldre än man känner sig. Men känsla och faktum går inte alltid ihop. Faktum är att även om jag inte ser en dag äldre ut än 25 så finns det vissa dolda kroppsliga tecken på att det inte är så. Fast det är ju bra att de inte syns på utsidan.  Gråa hår kan man ju råda bot på, vilket det börjar bli dags för och försämrad syn syns ju inte heller. Kommer snarare att bli väldigt mycket coolare och snyggare i mina tre par nya bågar om jag själv får säga det, och inte Mollie, som inte höll med. 

2 veckor får ni vänta innan det blir selfiesar på det. 

Nu fikar vi på stan, på Espresso house. Lite belöning ska man ha när man sköter sig exemplariskt hos optikern tyckte Mollie. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!