fredag 17 juni 2016

Världens bästa arbetslag.

Skulle egentligen åkt till jobbet igår på min komplediga dag, men orken fanns verkligen inte. Hade ju ändå ett ärende till Kristianstad idag, så jag svängde inom jobbet och fick till ett avslut iaf. Lämnat iväg böcker och röjt lite på skrivbordet. Det känns skönt att komma tillbaka till städat bord i augusti. 


Hade fått "kärleksbrev" från min Härliga kollega Malin. Blir alldeles varm i hjärtat av alla fina ord. 


Är så tacksam att jag har ett sånt fantastiskt arbetslag med Malin och Caroline. Vi kompletterar varandra, men framför allt så känner jag att vi kan vara oss själva i sammanhanget. Vi kan skratta och gråta ihop, vi kan flippa och vi kan vara djupt seriösa, vi ger och tar. 
De är inte bara kollegor, de är riktigt fina, härliga, ärliga, galna, goda vänner! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!