fredag 21 oktober 2016

92? 42? 22?

Att det skulle kännas så här att fylla 42 trodde jag inte! Hade inte förväntat mig att känna mig så gammal helt plötsligt. Nästan som en gnällig 92-åring. Soffläge redan kl 18 och en kropp som känner sig lite sliten, stel och gnisslig. 

Ett alternativ till åldersdiagnosen skulle annars kanske kunna vara att en smärre manlig förkylning drabbat mig idag. Vilket jag som 22-åring hellre väljer att referera till!!


Att fylla 22 är ju annars väldigt trevligt får jag säga! Blev lite firad redan igår av föräldrar och syster och dagen idag har fortsatt på samma sätt. Blivit uppvaktad med frukost på sängen och vackraste finöronhängena från Lily and Rose från barnen.  Skönsång från kollegor och elever på jobbet. Goefika och present av bästa Malin och Caroline. Svärmor och svärfar som åket 30 mil för en fika och middag. Utöver det har hälsningar av alla de slag skickats och jag vill därför allra ödmjukast tacka er alla som på något sätt skänkt mig en tanke på min dag, litet som stort. Känner mig rik på all kärlek. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!