lördag 24 september 2011

Halv åtta hos mig.

Huvudet var verkligen inte med igår. Huvudvärk från morgon till kväll. Herr TREO har blivit en god vän till mig den sista tiden. Skulle verkligen vilja utesluta honom ur min bekantskapskrets. En koll på hur hjärnan egentligen mår väntar, lite nervöst faktiskt. Undrar just om det finns något vettigt innanför pannbenet? Svaret på det får vi veta inom kort.

Så, igår. Hade planerat fredagsmys, först Bellas place, fullbokat, istället Sbg- pizzerian, eventuellt med grannarna. Det blev det inget med heller. De stora barnen startade nära på tredje världkriget, sen var det kört.

Halv åtta hos mig.... Knack, knack, knack? Vem där? Mr migrän. Herr Treo hade slutat för dagen och Mr Ibumetin gjorde ett gott försök att mota Olle i grinden. Tyvärr utan framgång. Halv åtta hos mig blev det läggdags. Med kudden över huvudet.

Ikväll gör vi ett nytt försök med lite mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!