fredag 30 september 2011

Fotografering för hela slanten!

Det har varit en händelserik vecka, med många nya intryck så jag är aningen trött den fredag eftermiddag.

Det har varit mycket telefonsamtal fram och tillbaka angående en tjänst, en speciallärartjänst igen. Som det ser ut i dagsläget börjar min anställning IMORGON! Det är en stor glädje och en börda som fallit från mina tyngda axlar. Jag fick en dags introduktion igår, lite kan tyckas, med det var en dag mer än vad jag fick på förra jobbet. Det känns lite övermäktigt just nu, men det ska väl bli bättre när jag lärt känna eleverna. Idag har jag gjort ett kort besök på jobbet och hunnit med skolfotograferingen. Inte den bästa looken kanske, för jag visste inte om det. Men, men...

Den hjärna jag förhoppningsvis har, har också blivit plåtad idag.
MRT.

Jag hade ingen aning om vad som väntade, men en trevlig sjukskötare som med all säkerhet skulle kunna sadla om till pedagog, gick grundligt igenom hela processen.

En tagning, lite insprutad kontrastvätska och så en tagning till. Inget smärtsamt alls och det hela var över på 20 minuter. Väntan på svar dröjer tills mitten på nästa vecka. Då får vi veta vad som trycker.

Nu ska det packas!!

Sista turen med husvagnen väntar. En härlig helg hos Kusinen Sara, med familj! Det ser vi fram emot!


4 kommentarer:

  1. Men grattis till tjänsten! :D

    SvaraRadera
  2. Grattis till jobbet Elaine, det var du väl värd!
    Kram Filippa

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du fått jobb, fast jag hade gärna haft kvar dig på min vikarielista! De kan vara glada som fått dig! Förresten har jag nog inte fått betalt för påsarna eller?
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Grattis till jobbet.
    Kram Ulrika Algesund

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!