måndag 3 oktober 2011

Första dagen!

Vaknade imorse med en riktig dunderförkylning! Näsan rinner och jag nyser hela tiden, ögonen kliar och rinner och halsen är alldeles tjock.
Kul förstadag på nya jobbet.
Det är väldigt mycket nytt att sätta sig in i! Egentligen är denna tjänsten långt utanför min kompetens, har bara vissa utvalda delar. Men det kändes som en bättre investering för framtiden att jobba som specialpedagog än resurspedagog.

Jag ska nog inte ställa för höga krav på mig själv. Att börja på nytt jobb, utan vettig introduktion, när man inte känner eleverna och tro att man kan göra underverk på 11 veckor, är nog inte realistiskt.

Jag får ta en dag i taget.

Nu ska jag krypa ner i sängen och lägga på en massa extrafiltar för att försöka få bukt med frossan.

Go Natt, på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!