söndag 23 oktober 2011

Jag är fast,

Sitter i soffan med paddan i knät. Pustar ut efter alla turer idag. Efter kyrkan och go mat gick jag och Mollie på långpromenad i det vackra vädret. Vår lilla stad håller på att expandera och vägen till det nya området "Ljungaviken" går genom naturskön miljö. Vägen dit gick smärtfritt men snart skulle kroppen säga ifrån och förkylningen gjorde stegen tunga på tillbakavägen. Så nu sitter jag i soffan med fötterna på bordet och filten över mig och spelar........hm

Jag försökte in i det längsta att undvika det, för att jag visste hur det skulle bli. Sen bad mannen om lite hjälp och så var det kört!

Jag är fast!!!

Fast i WORDFEUD

2 kommentarer:

  1. Oh, ja. Wordfeud-träsket är ett trivsamt träsk.. ;D

    SvaraRadera
  2. Oh adda mig!! Sunok heter ja bara enkelt va!? :P

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!