lördag 22 oktober 2011

Jag är tillbaka!

Jag är tillbaka!!! Ett helt år äldre!

Det har varit en hektisk månad. Jobbet har tagit nästan all energi, men jag börjar komma in i det nu när jag samlat in en massa information. Det kändes som att börja på noll utifrån den lilla information jag fick i starten. Lärarna på skolan har varit väldigt förstående och mycket hjälpsamma, så det har klart underlättat.
I övrigt så har ju vardagen rullat på, fast med sina höjdpunkter så klart. Helgerna har varit fulla med innehåll, vänner, svärföräldrar, aktiviteter m.m. Denna helgen är inget undantag!

Vi firar i dagarna tre!

Mathilda fyllde år i torsdags och som jag skrev har jag hunnit bli ett år äldre. Jag fyllde hela 37 år igår!! Det blev ett mysigt firande tillsammans med mannen, barnen, föräldrar och delar av syskonskaran, med bjudmiddag hemma hos mina föräldrar. Jag blev rejält firad men fina presenter, varav den ena jag använder i skrivandets stund....IPAD, hm IPAD 2 menar jag (tydligen en viktig detalj enligt mannen). Jag får öva ordentligt på finmotoriken!

Idag bjuder jag igen! Mousaka, sallad och Marabou, schweizernöt-pannacotta och annat smått och gott!

5 kommentarer:

  1. Och jag kan säga att efterrätten var något för min smak! Nu syrran har du något att dela med oss i din blogg. Ett recept tack;). / SIS

    SvaraRadera
  2. KÄRA Elaine,GRATTIS...Och TACK, för dina underbara ord hos mig, DU är så snäll !:)

    Själv fyller jag snart jämt...:)))Blir nog en liten tripp någonstans...Med hela familjen..:)

    KRAMAR till dig, goa bloggvän, Cia:)

    SvaraRadera
  3. Grattis och välkommen tillbaka :)

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!