måndag 31 oktober 2011

Trötter

Barnens höstlov har börjat. Jag jobbar imorgon också. Dagens innehåll i form av föreläsningar om PP, bedömningar och matriser har varit intressanta och innehållsrika, men vad trött man blir av att sitta och lyssna en hel dag. Stundtals hade jag lite svårt att koncentrera mig, för jag hade tankarna på vad jag istället kunde befunnit mig. Jag har fortfarande något att berätta, men tiden är inte rätt ännu. Det är fortfarande saker som måste falla på plats.

Dagens trötthet kommer inte bara från föreläsningen. Tröttheten är också sviter från helgen som varit. Årets höstkonferens! Paige Juneus, som jag skrivit om förut, har tillsammans med pastor Tommy delat på föreläsningarna, och vilka sammankomster det har varit! I spannet från ung till 90+ har alla uttryckt sig i skratt, tårar, jubel, dans och glädje över det vi fått se och uppleva! Rörande överrens vill vi alla ha mer! Det bästa av allt är att det finns mer att få!

1 kommentar:

Tackar så hjärtligt!