onsdag 14 september 2011

Vet ni vad?

Mollies sövning tar lååång tid. Idag tog det väldans lång tid eftersom jag missbedömde och trodde hon hade somnat. Då var det bara att börja om från början.
Det positiva med att ligga dubbelvikt i den lilla barnsängen är att man får möjlighet att tänka och reflektera i mörker och tystnad. Det är då jag kläcker ideér.

Ikväll, precis som många andra kvällar den senaste tiden, ägnade jag tid åt att fundera hur vi kan använda våra ytor på absoluta och maximala sätt utan att det ska behöva kosta miljonen.

Å vet ni vad????

Jag tror jag har kommit på det.

När Mollie väl somnat var det snabbt ner och fram med papper och penna! Jag har ju ett litet hinder kvar, en man att övertyga!!

Å vet ni vad????

Det var inte alls svårt!!

4 kommentarer:

  1. JIIIPPIIIE !:)Nu vill jag veta den nycknäkta ideen..:):):)Övertygad om att den är KANON !)

    KRAMAR till dig,Cia:)

    SvaraRadera
  2. Hej Elaine!

    Jag hittade din blogg, och det jag har läst gillade jag mycket! Jag kommer att följa den med glädje! Ha det gott!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!