söndag 26 april 2015

Det är mycket nu...

Veckan som just passerat har tagit på krafterna. 

Kroppen och knoppen vill inte mer.... 

Måndag utbildning i Malmö...
Tisdag utvecklingssamtal....
Onsdag utvecklingssamtal.....
Torsdag kvällsutbildning......
Fredag panikshopping med Mathilda...
Lördag 12-timmarspass med Step by Steps dansshow....
Söndag kyrkan och resterande eftermiddag jobb med förberedelser för kommande veckas utvecklingssamtal...

Igår när jag körde hem från dansshowen stannade jag på vägen för lite hämtmat. Efter fem minuter stövlade jag ut från Lasses och gick med bestämda steg över gatan..... 

Var är min bil? 

Vänder mig om och inser att jag passerade den för 25 meter sedan...

Jag jobbar hårt med balansen i livet, men ibland kör det bara ihop sig och det blir oerhört svårt att väga upp när det hopar sig så här. 

Nu väntar en fyradagarsvecka med utvecklingssamtal, sen, sen ska jag vila, vila, vila i dagarna tre.... 

Sen tar jag mig an de 32 skoldagar som återstår av terminen! Ett efterlängtat sommarlov som är sååå välkommet. 

Nu säger jag god natt och hoppas att sömnen infinner sig snabbt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!