fredag 10 april 2015

Två påsklov.

Mitt påsklov passerade snabbt. Efter dagar under filten med frossa, värk och extrem trötthet och sen fyra intensiva dagar på Folkkyrkans påskkonferens, kände jag mig oerhört tacksam över att jag tagit ledigt under barnens påsklov denna veckan. 

Tillsammans med familjen Gustafsson styrde vi kosan mot tropisk värme på Lalandia. Som vi har badat! 


Som vanligt när vi reser med Gustafssons  blir det galenskaper! Både i stugan och badhuset har tokigheterna avlöst varandra. Allt från leka tagen i Vilda forsen till tappade badkläder. 

Jag älskar att det blir en sådan avslappnad stämning att man kan känna sig som hemma. Inga krusiduller!

Nu åker vi hem och planerar för nya resor! 

Tack Thom, Dianah barnen för en härlig tripp! Ser fram emot nästa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!