lördag 7 maj 2016

Skåpen på plats.

Det som borde ta en halvtimma tar flera timmar i vårt gamla hus. Även om vi är väl medvetna om att det inte finns så mycket som är rakt, så blir man frustrerad. Charmigt, ja visst, men energikrävande! 

Idag har skåpen i sovrummet hängts upp på skena och fått ben i framkant. Täckskivorna och bänkskivan ska på plats innan denna delen är färdig. 


Har en fundering på mitt överkast. Ska det vara vitt?  Vill ju inte att sovrummet ska bli mörkt genom att ha ett mörkare, men jag blir osäker på om set verkligen ser snyggt ut mot sängen. Vad tycker ni? 


Hade egentligen tänkt fylla på min garderob i dag, men energin och tiden gick åt till skåpen, så jag får se om jag orkar lite senare. Fönstret har fått sig en ny lampa. Det kanske inte märks? 


Samma modell, men ny färg. Det ska bli mässingdetaljer i sovrummet är det tänkt. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!