onsdag 24 februari 2010

Man kan väl ändra sig...

Man är väl inte sämre än man kan ändra sig, brukar man säga. För den som följt mina inlägg på Facebook är det ingen hemlighet att jag inte varit någon fantast av snön. Jag har varit av åsikten att snö är OK på julafton och i värsta fall på sportlovet så att barnen kan få ha lite roligt. Men som sagt... sen idag efter att jag, barnen och min syster var ute och gick längs sjön i Växjö, är jag beredd att ändra min inställning. Jag är den förste att erkänna att det oerhört vackra i orörd snö, liggande på en frusen sjö, som gnistrar i solskenet är något värt! Det är ju tur att man kan ändra sig. Att det imorgon ska bli snöoväder igen behöver jag inte tänka på nu... och imorgon är det ju tillåtet att ändra sig igen och vara en icke fantast av snö!

3 kommentarer:

  1. Klart man får ändra sig! Kan tänka mig att det var vackert vid sjön du var vid. Ta med kameran nästa gång =) Hade varit trevligt att se=) Kram

    SvaraRadera
  2. Superfin vinter bild!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Tack!! Jag är jättenöjd med den bilden!

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!