tisdag 21 februari 2012

Längtar!

Barnen har sportlov denna veckan. Mollie har återigen insjuknat i en dunderförkylning och feber, med tendens till en ny vända med öroninflammation. Trist. Melwin är så klart mindre road över att våra planer går om intet, medan Mathilda fick chansen att följa med kompisen Tilde på äventyr. Imorgon är det iaf tänkt att det ska bli fotbollscup i Ronneby. Hoppas lillskruttan blivit något så när bättre tills dess.

Sitter och kurar i soffan med en filt över mig. Borde egentligen sätta i gång en brasa föt att få upp värmen i huset. Värme ja, den längtas det efter.

Det har snöat inatt igen, men den gråa dagen töar sakta bort snötäcket. Kunde nu barnen inte få njuta av snön på sportlovet kan det väl lika gärna bli vår NU!

Jag längtar till våren och än mer efter sommaren! Jag längtar efter behagligare temperatur! Sol och bad! Jag längtar till 7:e maj!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas att Mollie kryar på sig!
    Och att veckan blir bra.
    Jag längtar också efter värmen och solen. Igår var det en riktigt fin dag.
    Kram

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!