tisdag 29 maj 2012

Besegrad

Jag får erkänna mig besegrad.

Jag trotsade gråvädret och kylan i morse genom att ta trekvartsbyxor och sommarjackan på, även om utedag i skogen väntade.

Den korta promenaden från bilen till Mollies dagis och tillbaka igen gav lite förstånd tillbaks och jag körde snabbt hem och ryckte åt mig fleecejackan. Envist behöll jag trekvartsen på för "jag fryser ju aldrig om benen"
Det blev till att hålla gång på utflykten för att hålla värmen, men det hjälpte föga!

Fortfarande sent på kvällen, är fötterna helt frusna nästan på gränsen till kallbrand känns det som, tror jag eftersom jag inte har någon erfarenhet av det. Imon blir det låååångbyxor och strumpor på !

1 kommentar:

  1. Brrrr , kallt i Malmö med idag. Ha en go kväll vännen. Kram

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!