söndag 6 maj 2012

Lycklig dotter, lycklig mamma!

Ska bara sova en natt, sen ska jag till Cypern! säger Mollie.

Färdigpackat i sin nya väska är Mollie förväntansfull.

Väskan från Jabadabado har Mollies mamma sucktat länge efter. 400 kr eller 349 kr plus frakt på nätet har svidit lite väl mycket i plånboken, men idag kunde jag inte hålla mig! Väskan inhandlades på Miomöbler och kostade 399:- och med lite övertalning gick mannen med på inköpet. Dessvärre fattades adresstagen på väskan och några andra fanns inte på lager.

Lite har jag lärt mig av min halvgrekiske man, det kostar inget att fråga!

- Vad gör ni på priset eftersom väskan inte är komplett?

- Ja, något kan vi nog göra.
30 %, 250 kr, blir det bra?

-JAG TAR DEN!

Lycklig dotter, lycklig mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!