lördag 15 september 2012

Från litet till stort!

Då fortsatte arbetet med golvet i kök och hall idag. Det har inte varit problemfritt kan jag avslöja, mannen har muttrat väldigt mycket! Och inte blev det bättre när jag gav honom extraarbete sent på kvällen! Medan jag väntade på att få göra min del av arbetet, olja golvet, så satte tankeverksamheten in om att göra några små förändringar i köket, tillfälliga då förstås, för jag har ju mina förhoppningar om större förändringar SNART! Jag har länge stört mig på den kvadratmeterstora köksön med tillhörande skåp som tagit upp en del av utrymmet i köket, så nu satte vi istället upp skåpen på väggen och sköt köksön åt sidan, under skåpen. Vilket STORT kök jag har helt plötsligt! Mathilda har redan tagit sig en svängom på den stora golvytan! Skönt med utrymme tycker jag! Bilder kommer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!