fredag 14 september 2012

Lite uppdatering

Hej på er! Long time, nothing to read!

Jag ska inom kort uppdatera er om allt som har hänt den senaste tiden. Det har varit aningen rörigt och tvära kast mellan många instanser. Jag hoppas på landning nästa vecka!

Där emellan har jag försökt att leva lite också. Förra helgen åkte vi på årets sista husvagnstripp till den underbara staden Karlskrona. Tillsammans med Göteborgs omnejder o Kalmar är det nog den enda "större" staden jag skulle kunna tänka mig att bo i. Jag är ju beroende av havet och det bjuder ju Karlskrona på i mängder!

Lördagen ägnades åt skattjakt på stan, läs mer HÄR, en fantastisk ide som Engagerande hela familjen samtidigt som vi lärde oss en massa nytt om Karlskrona. Eftermiddagen njöt vi släktens sällskap på Hasslö, med nyfångad, tillagad torsk och abborre på bordet. Innan hemfärd på söndagen spelade Melwin match i lyckeby. En vinst fick vi med oss hem!

Jobbvecka väntade, men avslutades sängliggandeidag!  Migrän! Och inte gjorde kombinationen med dagens planerade golvslipning av kök och hall det lättare att uthärda! Karantän i sovrummet, den tystaste platsen i huset, så ser mitt fredagsmys ut!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du landar mjukt då.
    Jobbigt när det blir för mycket och en massa hit och dit.

    Kram K

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!