lördag 24 augusti 2013

Galenskaper!

Vi är födda i tre olika decennier, men roligt har vi ändå...


Efter tacokväll hos oss gjorde vi ett försök att se filmen HEAT i Kristianstad i går kväll. Tyvärr var vi för sent ute, biljetterna var slut och någon av de andra filmerna tilltalade inte någon av oss. 

Vad gör man då en fredagskväll? 

Det var inte lätt att va kreativ när öppettiderna var emot oss.... Varför stänger man bowlinghallen klockan 22.00 en fredagskväll? 

Efter en lång arbetsvecka, med en förkylning som kommer krypande, hade jag gärna åkt hem och lagt mig i min säng.

Nu var det inte min bil, jag satt inte vid ratten, utan var förpassad till baksätet. Två singeltjejer hade makten och galenskaperna var ett faktum! 

Skrattkramp är nog bara förnamnet!

När jag till sist blev befriad från mina kidnappare, staplade jag trött i säng och har just vaknat med en bihållsinflammation från avgrunden..... 

Får se om jag orkar genomföra mina IKEA-planer idag.....



1 kommentar:

Tackar så hjärtligt!