söndag 11 augusti 2013

Some catch up time

En vecka har gått, fullt av catch up time. 

Vänner, familj, hus och andra måsten inför jobbstarten imorgon. 

Lillasyster Titte och barnen har varit "hemma" några dagar. Sorgligt att man bor så långt ifrån varandra. Vi fick några härliga dagar ihop med umgänge, sol och bad! 


Onsdagen bjöd på fint väder trots att meteorologerna spått annorlunda. Tillsammans med Mollies BB-kompis, "Bellakompis" och hennes familj blev det en underbar dag på stranden i Åhus. 


Försummade vänner får man ju alltid när man är bortresta, både vi och dom. Lite grille och en underbar sommarkväll på golfbanan hade vi i torsdags med familjen Olsson. Är riktigt road av golf, ska jag erkänna! Blir nog en satsning på detta både för mig och mannen framöver. Gick faktiskt runt på par med nybörjarehandikapp, så det känner jag mig supernöjd med! 



Får väl se om vi kan utveckla ett intresse hos Mollie också. 

Idag blev det ett kärt comming back till Kyrkan och alla underbara folk där! Det värmer i hjärtat med alla kramar från våra pigga 90 + -åringar och alla andra också förstås! 

Lite hemmafix och förberedelser har också fyllt dagarna! Semestern är slut och jobbväskan är packad inför morgondagen! Även där väntar ett härligt gäng som jag saknat! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!