onsdag 14 augusti 2013

Överkokt hjärna!

Efter några dagar in i första jobbveckan är hjärnan överkokt! 

I morse satte jag på kaffet, gick in i badrummet, fixade till det som går att fixa och borstade tänderna. Utan någon som helst tanke på kombinationen av tandkräm och kaffe! 

Det smakade inget vidare. Mitt vanligtvis goda morgonkaffe med en touch av spearmint var ingen höjdare.

På väg till jobbet, ca fem km från Hammar, passerar jag EKO. Först då kommer jag på att jag skulle haft den stora bilen, eftersom vi skulle åka till just EKO för inköp till klassrummet. 

Suck!

Det är mycket förberedelser, men lite annat är också inplanerat, som rundvandring i den nya delen av skolan som håller på att byggas. 

Med skyddsväst, hjälm och skor i storlek 39, fick vi insyn i det mesta. Ser riktigt bra ut! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!