måndag 5 januari 2015

Lycklig dotter, mindre lycklig mamma

Tur och retur till Karlshamn idag. Mathilda hade tid hos läkaren för hennes migrän. Vi ska fortsätta arbeta förebyggande mot den stress och press som utlöser hennes svåra anfall. Struktur och planering tillsammans med avslappning är ordinationen tills vidare. Vi får hoppas be och tro att vi får rätsida på problematiken. 

Passade på att besöka Ljus och miljö i Asarum i jakten på lampor, men inte ens där kunde jag hitta något jag ville ha, så jag får leta vidare. 

Lycka hade jag dock på Netto! Efter x antal samtal till varenda Nettobutik i Blekinge och några i Skåne, fanns inget hopp om att få tag i de svarta brickborden som fanns i reklambladet för denna vecka. När jag ville titta på de kopparfärgade borden, hade jag svårt att bestämma mig. Av en händelse upptäckte butikspersonalen att det stod två lådor på ett annat ställe och i en av lådorna var det svarta bord!! 

Lyckan varade inte så länge..... 

Där jag tänkt ställa dom passade de inte, så nu har jag en väldigt lycklig dotter som fixat sitt rum med mina nya fina bord. 


Jag får väl va glad att jag har ett "nytt" vitt fint soffbord som äntligen står på plats. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!