onsdag 7 januari 2015

Motvilligt, men nöjd efteråt!

Ett alldeles för sent inlägg, jag vet! 

Dagen har passerat hyfsat. Det blev en hel del kvällsjobb idag. Finns inte en möjlighet att hinna med att planera upp en termin och förbereda allt med listor, grupperingar, placeringar mm, mm på ynkliga tre timmar. Har koll på morgondagen iaf, så då tar vi oss an elevanstormningen! 

Men jag satte mig inte direkt när jag kom hem! Har faktiskt varit på gymet! Kände så klart inte alls för att åka dit. Och inte Dianah heller.... Men då är det bra att vara två som pushar varandra. En extra bonus var att Mathilda också följde med. 

Först uppvärmning på crosstrainern, sen blev det armträning idag. 


Hur jag överhuvudtaget ska kunna köra bil imorgon och skriva på tavlan är den stora frågan, men det löser väl sig... 

Oavsett om motivationen till träningen inte finns, så är man nöjd efteråt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!