tisdag 21 juli 2015

Regn = shopping

En grå och regnig dag i Lidköping, vår första på semestern.. Då passar man på att göra staden och shoppa lite grann. 

Melwins kläder till stundande bröllop är nästa klart. Stilig blir han min son. 
Sen fyndade jag två par shorts till mig och lite annat smått och gott till Mollie. 
Tyvärr uppskattade hon inte de söta mameluckerna jag hittade som jag tänkt till en klänning som hon evn ska ha på bröllopet. Får se hur jag lyckas övertala henne... Storasyster hjälpte inte precis till om man säger så och det storasyster, den stora idolen, säger är ju lag enligt Mollie. Det blir klurigt.... 

Lidköping som stad är väldigt fin. En vacker sommardag är det säkert mysigt att strosa omkring och inte som idag när vi skyndade från butik till butik för att söka skydd mot regnet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!