torsdag 4 februari 2016

Äter alfabetet

Bara en dag kvar! 

Kände mig tillräckligt ok för att åka till jobbet idag. Hade ju ingen feber och huvudvärken var i stort sett borta. Efter  att ha ätit delar av alfabetet. A, C, D och omega 3, så efter en liten boost kändes det som det fanns ork nog att ta sig an den lättaste av arbetsdagarna i veckan, eftersom vi har ett halvklasspass och arbetslagsplanering efter lunch. 

Tyvärr avtog pillerverkan i takt med minutrarna på klockan så det blev från jobbet till soffan idag också. Känner hur frustrationen växer inom mig över att inte orka göra något i sovrummet, men jag har lovat mig själv att inte pressa mig till kanten, utan lyssna på kroppen. 

Har utökat alfabetspillerna idag med vitamin B också, som lovar att man ska bli piggare och få mer ork. Har lovat Rebecka att kolla upp mig annars, kan ju hända att det behövs någon mer av alla bokstäver.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!