fredag 19 februari 2016

Firande med god Aptit

Tänker inte lyfta ett jobbfinger denna helgen, trots att 10 IUP-pärmar fick följa med hem från jobbet för att förberedas inför de fortsatta samtalen v. 9. 

Det har blivit aningen för mycket denna veckan, även om det varit många trevliga inslag. Billy Elliot i måndags var en riktig höjdare. Sen har det blivit en del övertid med samtal och sena jobbkvällar med att skriva inför samtalen. Igår var inget undantag även om det blev extra sent eftersom vi, jag, Caroline, ing-Marie och Sofie var ute och firade min fina kollega Malin som fyllt, hm 30....(40)


Åt på en riktigt trevlig restaurang i Kristianstad, Aptit. Mycket trevlig miljö med smakfull inredning som jag gillade, trevlig personal och väldigt god mat. Kan rekommenderas. 






Någonstans trodde vi, alla trötta pedagoger, att det skulle bli en liten stund, men vad de tre timmarna tog vägen som vi satt där, det vet jag inte. Trevligt var det iaf. 

Sen borde Elaine gått och lagt sig, men ett samtal var tvunget att förberedas. Sen borde Elaine gått och lagt sig, men då hade en intressant film börjat.... 

Ja, hur som helst blev det alldeles för sent och det får ju omedelbara konsekvenser idag. Men vad gör det. Det är ju helg och man kan sova lite längre imorgon och åtta morgnar till och även om jag måste göra en pärm lite då och då, så hinns det nog med att ha lite lov emellan varven ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!