söndag 14 februari 2016

❤️ LoveNepal ❤️

Så plötsligt var helgen slut! Hann knappt blinka och inte vila heller, förutom en liten tupplur på Gustafssons golv i fredagskväll. 

Gårdagen var bara en förbiswischande, med Kristianstad, handla, städa, årsmöte och gäster. Systeryster Charita, hennes David och Rebecka var här på tacomys och mellon. 

Dagen innebar som vanligt church, ett fantastiskt möte och en fantastiskt god middag, ost och baconlindade kycklingfilé som Peter gjort. Vi blir bortskämda i Folkkyrkan både till ande, själ och kropp. Resterade av dagen har ägnats åt jobb, jobb, jobb! Är trött i både knopp och kropp. 

Men innan jag stänger mina blå.... 

LoveNepal! 

Hoppas ni inte missade intervjun med Jonathan och Mikael alfven på TV4 på morgonen idag. Om ni inte sett den tycker jag att ni ska ta er tid att titta. 
Jag kan inte nog lyfta fram det arbete dom står i och jag gläds över att det uppmärksammas! Det är ett enormt viktigt arbete som verkligen gör stor skillnad och dom gör det av kärlek! Jag har haft förmånen att få lyssna till Mikael alfven många gånger och det har alltid rakt igenom handlat om att betjäna andra människor, i det lilla som det stora. 

Låt oss därför göra vad vi kan för att hjälpas åt att sprida informationen om deras arbete i LoveNepal, så de kan få fler redskap att hjälpa fler flickor ur den misär de lever i. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!