tisdag 2 februari 2016

Lite sliten

Känner mig lite sliten i kroppen.  Igår testade jag "grit". Intervallträning med hög puls. Det var riktigt tufft med mycket hopp och den smidighet som behövdes för vissa rörelser finns inte just nu. Det finns ju alltid lättare alternativ, så det fick jag välja i mångt och mycket och tempot valde man utifrån sin egen förmåga. Det har iaf gett effekt i form av träningsvärk i nya muskler, så jag tvivlar inte på att det gör ngt bra för kroppen. Idag startade jag med lite intervall på löpbandet som uppvärmning innan det var cx på träningsschemat. Det är absolut lättare att hänga med nu när man känner igen övningarna, men med tanke på gårdagens träning, plus helgens kroppsövningar här hemma med slipa, hacka och måla, så var det segt idag. 

Det får förhoppningsvis bli lite vila imorgon efter jobbet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!