lördag 23 april 2016

Rock vs Romance ❤️

Jag har skrivit förr om mitt tidigare tysta liv och min väg mot det mer pratsamma. 

Jag är uppvuxen i en sjungande familj, så att stå inför folk och sjunga har aldrig varit något konstigt. Det är lätt att tro att det skulle va lika lätt att stå inför människor att prata, men för mig har det varit en milsvid skillnad, där nervositeten tagit över i de sammanhangen. Men viljan att komma över detta och utmana mig själv har gjort att jag gett mig in i situationer där jag försökt jobba bort detta. Idag var ett nytt sånt tillfälle. 

I egenskap av kärleksgudinnan "Hjärtrud", har jag varit skådespelande konferenciere tillsammans med Dianah, läs "Rockabillie" på Step by Steps vårshow "Rock vs Romance" Nervositeten var stor innan, men efterhand släppte det och så här i reflekterandet tyckte jag det var så kul att jag gärna gör det igen! Vi får väl se om det blir fler uppdrag i framtiden. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!