måndag 20 december 2010

Julefrid....

Julefrid, stilla ro och frid......................

Visst blir det jul ändå, men är det någon som får ihop alla bestyr med julefrid?

Den ska väl infinna sig så småning om, men för tillfället lyser julefriden med sin frånvaro. Förra veckan var mer eller mindre hysterisk. Förutom jobb hela veckan lång var det julklappar, bakning, fixa julkort, Mollies luciatåg, julfest med min klass, julgodistillverkning i mängder, gäster, kyrkan med sköna julsånger och så lite magsjuka på det. Veckan som ligger framför ska återstående julklappar köpas och samtliga ska slås in. Det ska tvättas och packas inför färden mot Västergötland, m.m.

Det är tur att det finns ett liv efter jul!
Mitt i all stress rinner kilona av mig!! -5 kilo sen start!

1 kommentar:

  1. Åh vad bra! Att kilona rinner av alltså. (Inte för att jag vet om du behöver det eller ej...)När jag blir stressad brukar det bli tvärtom.

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!