fredag 15 april 2011

Fötterna på bordet!

Fötterna ligger på soffbordet och förtjänar det verkligen efter dagens tur till Gekås. Sex överfulla kassar och tusenlappar fattigare åkte vi nöjda därifrån efter 8 timmars shoppande. Det mesta på inköpslistan var avprickat och så blev det ju så klart lite till utöver. Mycket till barnen, lite til mig och mindre än så till mannen, precis som det brukar vara. Mest nöjd är jag med en jeansklänning som jag pressade ner mig i. Ville till varje pris ha den, trots att storleken var långt ifrån vad den borde vara. Optimist som man är! Nåja, den satt trots det hyfsat och med tanke på att en del vikt ska bort så blir det jättebra. Får visa vid annat tillfälle.

Nä, nu får det bli sängen! Imorgon väntar nya göromål!

God natt!!

1 kommentar:

  1. Spännande med Ullared. Har du inga bilder som du kan visa på dina fynd? När vi flyttar till västkusten får vi c:a 10 mil dit var det någon som upplyste mig om. Anar att det blir lite fler shoppingturer då. HOppas du hittar luckor med EGENTID vilket är VÄLDIGT SVÅRT. Värk i kroppen känner jag igen och det tär verkligen på hela ens väsen. STOR KRAM från Ulrika Algesund

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!