måndag 25 april 2011

Min påsk 2011

Oj, Oj, Oj!

Vad ska jag börja. Jag rörs till glädjetårar bara jag tänker på helgen som passerat! Påsken har varit helt fantastisk. Jag ser tillbaka på fyra underbara dagar med ett leende i själ och hjärta! Jag har både fått se och uppleva SÅÅ mycket. Lovsången har varit fantastisk och talarna har levererat! Det har varit skratt, tårar, stillhet och fullt ös! Ett ord som beskriver både Gud och hur påskkonferensen har varit är mångfacetterad! Så många människor har blivit berörda på olika sätt!

En annan sak som är fantastisk är min underbara församling! Det är en sådan glädje att se hur ung som gammal arbetar för att betjäna alla människor som kommer. Vi är inte så många, men tillsammans går det! Vi har alla gått in och ur olika arbetsroller hela tiden. En stunden städade jag, andra stunden förberedde jag efterrätt, tredje stund sjöng jag i lovsången för att sedan ta hand om disken! En generell beskrivning på hur människor i min församling har jobbat för att få allt att gå ihop!

Jag skulle inte vilja vara någon annanstans!

1 kommentar:

  1. jag förstår att du haft en lyckad helg,Tord skickade några foton från pingstkyrkan,dessa bilder utstrålade en gemensam glädje.
    ha det bra /ingvar.

    SvaraRadera

Tackar så hjärtligt!