fredag 3 augusti 2012

En massa mil

Hemma! Till skillnad från Ölandsvistelsen tycker jag det är skönt att vara på hemmaplan efter fyra oerhört intensiva dagar.

I tisdags åkte jag och 3/4 delar av mina systrar tur och retur till Hasslö för att ta avsked av Yvonne. Det var en vacker begravning, väldigt personlig, samtidigt som det var ett kyrkrum fyllt av sorg.

Efter hemkomsten bytte jag bil och for med familjen de trettio milen till Västergötland. Där far vi runt som en kula i ett flipperspel mellan släkten och man blir inte direkt lättare efter all mat och fika som serveras hela tiden! Trevligt att umgås är det så klart eftersom avstånden ändå är så pass som de är.

Sista anhalt på årets semester blev en heldag på Astrid Lindgrens värld, till Mollies förtjusning! Tillsammans med 2/4 delar av mina systrar och familj har Pippi, Ronja och övriga figurer har underhållt oss hela dagen!

Trötta, eller snarare väldigt trötta har hemresans 24 mil aldrig känts så långa!

Helgen ska ägnas åt att vila upp oss efter semestern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tackar så hjärtligt!